Per un govern clar!!

Per un govern clar!!

dimarts, 8 de gener del 2013

CARBÓ A L'ALCALDIA

Ahir en sortir de casa vaig trobar-me amb els reis mags que tornaven cap a Orient després de repartir els regals a tots els nens de Sant Feliu. Em van comentar que abans de marxar volien anar a l'ajuntament a fer la darrera visita.
- A portar els últims regals? vaig preguntar jo.
- A portar el que es mereixen aquells que enganyen als ciutadans. Va dir en Gaspar.
- A portar el que es mereixen els que incrementen els impostos i les taxes per segona vegada consecutiva. Per aquells que es preocupen més pels seus amics que per les famílies de Sant Feliu. Va dir en Melcior.
- Renoi, vaig dir jo...si que esteu enterats del que passa a Sant Feliu.
- Ho veiem tot- va dir en Baltasar- I si aquests de CiU i PSC no canvien l'any que ve potser ni vindrem. I després ens agradarà veure com s'ho fan per repartir regals i il·lusió si ni tan sols tenen esma de treballar de forma justa per la ciutat.
- Així doncs, què porteu a l'ajuntament? vaig preguntar jo.
- Portem un sac de carbó dels grans i una instancia explicant el perquè.
Em van dir que segueixi sent un nen bo i ens vam acomiadar fins l'any vinent.
Per cert no vaig poder aguantar la temptació d'anar a veure com entraven a l'ajuntament i fer una foto del sac de carbó i de la instancia. Renoi de sac! 16 kg de carbó directes a alcaldia!


Carles Motas López

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.